2022.04.10-én a Kelet-Bakonyba, pontosabban a Palotai-Bakonyba túráztunk. Öskü vasútállomástól indultunk, az Öskü rotunda körbejárása majd a csoportkép elkészülte után a S jelzésen indultunk, néhány helyen jelzetlen úton, toronyiránt, nagy szélben. Második célpontunk a geodéziai mérőtorony volt. Miután felkapaszkodtunk a Péti-hegyre, néhányan a létrán felmásztunk a torony tetejébe. A kilátás és a lelátás pazar, a szél majdnem lefújt a tetejéről minket. A S jelzésen haladva, időnként eltévedve, majd visszafordulva az utolsó jelzésig, jutottunk el a Doktor-sziklához. Innen, messze elláttunk, a látvány csodás, a felhők szépek. Következtek a tányérfenyők (Pétfürdő jelképe) és az egész úton sok-sok tavaszi hérics. A Péti-dombokat elhagyva érkeztünk az Ifjúsági-tóhoz a Szabadság híddal, a park szépen karbantartott, árvácskákkal, tulipánokkal beültetve, az aranyvessző bokor teljes pompájában virágzott. Innen már csak pár lépés és megérkeztünk Pétfürdő vasútállomásra. Túráztunk 11 km-t és +100 m szintet.

Remélem a túratársak kellemesen elfáradtak! Köszönöm a bátraknak a részvételt!