2023. április 23.-án a Gömör-Tornai-karszt Szádelői-völgy szakaszát jártuk be. Külön kisbusszal indultunk 11 órára értünk a völgy parkolójába. Innen indultunk gyalog a betonúton az óriási sziklatömbök között. A Cukorsüveg különálló sziklájáról alulról elkészítettük a fotóinkat. A Szádelői menedékházig 3 km-t és +250 m szintet kellett legyőzni. Ott megpihentünk, megebédeltünk, megittuk a sörünket vagy a koffolánkat. 12-en elindultunk a hosszabb és nehezebb túrára, a tanösvény jelzésen, a sziklacsúcsok tetejére. A tetőn elénk tárult az egész völgy, a Cukorsüveget fentről fotóztuk. Pazar volt a panoráma. Az utunkat sziklás mezőkön folytattuk, szép mezei virágok között, később fenyves erdőben kerülgettük a sziklákat, és újabb kilátóponthoz értünk. Alig tudtunk betelni a látvánnyal. Az utolsó három kilométer bizonyult a legnehezebbnek, Tűző napon, sziklákon ugrálva, jelzést keresve, eltévedve, értünk a Tornai vár aljába, ahol csatlakoztunk a másik csapathoz. Ők, a Szádelői menedékháztól visszasétáltak a buszhoz, buszra szálltak és a Tornai parkolóhoz buszoztak. Onnan néhányan felsétáltak a Tornai várromjához. Itt várták be a másik társaságot. Akit érdekelt felkapaszkodott a várromhoz. Innen is Körkörös panorámában gyönyörködtünk. Visszasétáltunk a parkolóba, buszra szálltunk és este értünk vissza a kiindulási helyünkre Budapestre. Mindannyian kellemesen elfáradtunk, alig vártuk, hogy hazaérjünk.

Megtettünk 15 km, és 500 m szintet

Gratulálok minden túratársamnak a mai teljesítményéhez, kemény túra volt.