20 fős kis csapattal indultunk el a Széll Kálmán térről a mai túrára, melyet az 59-es villamos végállomásától kezdtünk meg a zöld háromszög jelzésen.
Kb. 200 méter után el is értünk az Ördög-oromhoz. Itt megkezdtük a mászást felfelé, valakinek örömére, valakinek bánatára, mert ez a terület kicsit balesetveszélyes, de a felfelé haladásnál gyönyörködhetünk az Irhás-árok és a Farkas völgy látványában, és még a Gellért hegy is látszódik a messzeségben.
Az első pados pihenőnél megálltunk egy kicsit, majd a Farkas völgy felé folytattuk utunkat. Leereszkedtünk a patak szintjére ahol egy keskeny vashídon kellett átkelnünk. Az erdő egészen vadregényessé válik, az ösvény pedig kalandosan kanyarog a völgyben.
Következő állomásunk a Normafa volt, itt egy páran befejezték a túrát, 12-en pedig mentünk tovább a Gyermekvasút Szabadság hegyi állomása felé. A Normafa rendezvényközpontot megkerülve kiértünk egy rétre, ahol megcsodálhattuk a virágokat, tavaszi hérics, nőszirom, fürtös gyöngyike, én még a múlt heti lejárásnál kökörcsint is láttam, sajnos ma már ezt nem.
Végül a zöld kereszt jelzésen lejutottunk az 53-as busz végállomásához,és a beígért Auguszt Cukrászdába is betértünk a megérdemelt sütire, kávéra,  limonádéra.
Azt hiszem mindenki kellemesen elfáradt, köszönöm mindenkinek a részvételt és a kitartást a mai túrán.
Igazán meg vagytok dicsérve!