Aug.9-én, vasárnap a ráckevei Dunaág két kedves települését - azoknak is a parti részét- látogattuk meg. A ráckevei HÉV végállomásán gyűlt össze kis csapatunk, a jó meleg reggelen. Szigetcsépig utaztunk, ahol napos utcákon, kb. 2 km-es gyaloglás után láttuk meg a Dunát. Útközben megismerkedtünk a Mária zarándokút egyik lelkes hívével és jelzésfestőjével, aki segített eligazodni a nem túl bonyolult út "rejtelmeiben", kezdve a szigetcsépi VD Horgászegyesület hűvös és mindenféle hűsítőt kínáló vendéglőjét, egészen a szigetszentmártoni strandig.
Sokáig óva kísért bennünket, felhívta figyelmünket a Mária út jelzéseire, az erdei út keskenységére és göröngyeire.
Így szerencsésen megérkeztünk a szigetszentmártoni strandra, ahol az elszántabbak vízbe, mások a strandbüfébe vagy étterembe vetették be magukat. Innen már nem mozdultunk tovább, mert a HÉV megállóig még kb. 1,5 km út várt ránk, melyet azért megszakítottunk, a helybéli cukrászda finom fagylaltja kedvéért.
Mindenkinek köszönöm a részvételt!