Első nap: Aug. 11-én pénteken a déli órákban értünk Kistolmácsra, szálláshelyünkre. A Fortuna panzió egy tó partján van, ez jól jött nekünk, mert nagy hőség volt aznap is. Így programunkból az alábbi pontot választottuk:" nagy meleg esetén fürdés a tóban". Estefelé, hűvösebb időben, körbejártuk a tavat, így gyalogtúra is volt és a Nepomuki szent János forrásból hűs ivóvizet vettünk. Ezután finom vacsorát ettünk a panzióban, ahol a következő napokon is jókat ettünk, reggel-este.

Második nap: Szombaton lehűlt az idő, a Kistolmács-Csömödér vonalon zötyögő kis vonaton nem volt melegünk. Hamarosan azonban megizzadtunk a Bázakerettye – Budafai arborétum közötti 4,5 km hosszú erdei úton. Az arborétumtól, a társaság egy része visszament a kis vasúthoz és azzal ment haza, mások gyalog ereszkedtek le az erdőn keresztül Kistolmácsra.

Harmadik nap: Vasárnapra hosszabb túrát terveztünk, melyet útközben kicsit módosítottunk. Először a kistolmácsi szőlőhegyen épült kilátóhoz mentünk és ez elég hosszú kitérő volt, így a dél-dunántúli kéken csak Borsfáig és vissza túráztunk. Gerincúton mentünk, szinte végig szép panoráma kísért bennünket.

Negyedik nap: Utolsó napunkon megint a tavat választottuk, fürödtünk, sétáltunk a tó körüli szép erdei úton, majd buszra szállva hazatértünk. Remélem mindenki jól érezte magát, én legjobban a hajnali fürdéseket élveztem.  Köszönöm a megjelenést!  Takáts Ila