Augusztus 26-án reggel borongós időben indultunk Pomázról autóbusszal Pilisszentkeresztre. A kék kereszt jelzésen indultunk fel Dobogókőre, kissé meredek ösvényen. Az eső hol a felhőből, hol a fákról hullott alá, ezért ernyővel és esőkabáttal védekeztünk. Élveztük a tiszta erdei levegőt. Ahogy feljebb értünk, a hegy felhőbe burkolózott, elvéve a kilátást előlünk. Téry Ödön emlékműnél gyülekeztünk 13 órakor, hogy megemlékezzünk Szűcs Istvánról.  Pista bácsi 2012. január 11-én hunyt el. Három nappal a halála előtt, még részt vett a Téry Ödön Túra Club éves közgyűlésén. Ő egyik alapító tagja volt túraklubunknak, 11 éven át elnöke, majd örökös tiszteletbeli elnöke. Gondos, felkészült aranyjelvényes túravezető volt. Számtalan túrát szervezett csoportunknak. Kedvenc helye Dobogókő volt, ezért minden évben rá emlékezve túrát szervezünk, ebben az évben már hatodik alkalommal. Tiszteletünk jeléül itt a Téry Ödön emlékműnél mécsest gyújtottunk, koszorút helyeztünk el, majd mindenki egy szál virágot dobott a mélybe. Örömmel köszöntöttük Pista bácsi feleségét és családját körünkben. A zord idő ellenére huszonkettő klubtag tisztelgett Szűcs István emlékének. Köszönöm.