Vasárnap reggel autóbuszra szálltunk és Dömösig utaztunk, hogy végigjárjuk azt az útvonalat, amit Szűcs István többek között 1990. július 8-án vezetett a Téry Ödön Túra Club tagjainak. Az idő kedvező volt a túránkhoz. Kellemes sétával értük el a Szentfa-kápolnát, mellette a Szentfa-forrást. A forrás vizéből "feltankoltunk" és folytattuk utunkat a Rám-szakadék bejárata felé a haladási iránynak megfelelően. Ez az intelem jól láthatóan ki is van táblázva a szurdok mindkét végén. Az út vadregényes, a nehezen járható helyeken kapaszkodó korlátokkal, létrákkal megkönnyítve a gyaloglást. A szurdokban folyó Malom patakon többször átkeltünk. Könnyítésül (ha mozgott nehezítésül) farönköket helyeztek el. Korunkat meghazudtolva, jó tempóban haladtunk az egy kilométer hosszú szakadékban. A sárga jelzésen folytattuk az utunkat Dobogókőre. A tervezett egy órára gyűrtük le a 645 méter szintkülönbséget. Dobogókőn a Téry Ödön szobránál emlékeztünk meg Szűcs Istvánról, aki sok éven keresztül elnöke volt klubunknak. Pista bácsi fotója mellett mécsest gyújtottunk, emlékezésül koszorút helyeztünk el.  Mindenki egy szál sárga rózsát dobott a kilátóról a mélybe.
Köszönöm a klubtagoknak a megjelenést és a megemlékezést.