Elérkeztünk a 2019-es év utolsó túrájához, melyet Szentendrére terveztem. Már az elején majdnem “elhagytam” két túratársunkat, de szerencsére észrevettük, és visszasiettem értük az aluljáróig. Szentendre Duna korzó részén sétáltunk el a múzeumig.
A 70-es és 80-as évek világát igyekszik felidézni a kb. 1000 négyzetméteres külső és belső terekkel rendelkező kiállítás.
Mindenki nosztalgiázott, az udvaron beleülhettünk autóba, és felpattanhattunk egy motorra is. Berendezett lakás, játékos részleg, komplett Keravill várja a látogatókat.
Egy Ikarus buszon is “utazhattunk”, itt is jól visszamentünk az időben.
Következő állomásunk a Karácsony Múzeum volt, a régi díszektől a legújabbakig, csodás volt itt is minden, és még a Mikulással is lehetett fotózkodni.
Innen nem messze egy szűk kis utcácskán felmentünk még a Keresztelő Szent János Plébániatemplomhoz (vártemplom).
Visszafelé Szentendre sétáló utcáján mentünk végig, így kicsit bepillanthattunk az adventi vásárba is.
Remélem jól telt ez a mai nap is mindenkinek!
Kívánok Áldott Békés Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet!