Vasárnap a Szépjuhászné megállóig autóbuszoztunk. A zúzmarás erdő lenyűgöző látványt nyújtott, azonban szomorúan tapasztaltuk, hogy az út csúszós, jeges. Óvatosan indultunk el a sárga sáv jelzésen a Nagy-Hárs-hegy 454 méter magasságában lévő Kaán Károly kilátó felé. Az út meredeken vezetett felfelé. Egy kicsit megpihentünk a Csanádi pihenőnél. Kilátás csak az orrunkig, a ködös párás idő miatt. Felérve a kilátóhoz többen úgy döntöttünk, hiába nem látunk messzire, felmegyünk a kilátóba, legalább a zúzmarás fákat lássuk felülről is. Érdemes volt. Amíg a szem ellát csupa hófehér fák hajladoztak a zúzmara súlya alatt. A sárga sáv jelzésről a Hárshegyi körútra fordultunk, hogy visszajussunk a Szápjuhászné gyermekvasút megállójához, kihagyva a piros sáv jelzésen a Fekete-fejhez vezető útvonalat. A lefelé vezető út is csúszós volt. A téli túrákra a csúszásgátlót magunkkal kell hozni, hogy kevésbé csússzon a bakancsunk. Ez többünk fogadalma, mivel nem telt el a nap esés nélkül. Leérve a büfében melegedtünk, beszélgettünk, folyadékot pótoltunk.