A 9.05 órakor induló Kékhullám sebesvonattal utaztunk Tapolcára. Szállásunkat a Tapolcai Sport- és Turistaszállóba foglaltam le, melyet tavaly teljesen felújítottak, mi voltunk a “tesztelő” csoport.
Nagyon meg voltunk elégedve a szobákkal,egy két hiányosságra azért felhívtuk a figyelmet..
Az érkezés napján délután 2 órára bejelentkeztem a Tapolcai-tavasbarlang Látogatóközpontba, itt a szakvezetés és filmvetítés után egy 15-20 perces csónakázásban is részt vettünk. A bátrabbak eveztek és vittek magukkal egy túratársat.
Első napon még elsétáltunk a Fő tér tértől nem messze található Malom tóhoz, a tóban, a patakban nagyra nőtt aranyhalak élnek. Este 6 órára visszamentünk a szállásunkra vacsorázni, várt minket a gulyásleves és palacsinta.
Második nap Szentbékkálla Kőtenger + délután Badacsonyi fürdőzés volt a program. A Káli medence leglátványosabb természeti nevezetessége a község melletti kőtenger. Központi helyén egy kisebb ház nagyságú gigászi ingókő magasodik, többen megcéloztuk erre a felmászást, mindenkiről készült egy két szuper fotó. A délutáni badacsonyi fürdőzés, nagyon jól esett a kellemes hűsítő vízben, és a strandon még belecsöppentünk egy legénybúcsúba is ahol a vőlegénynek segítettünk teljesíteni a barátai által kiszabott feladatokat.
Harmadik napon is tombolt a kánikula, így nem mindenki vállalta be a Szent György- hegyi túrát. Ketten Szigligetre mentek, Borbás Krisztiék pedig a Csobáncra mentek fel.
A bazaltorgonákhoz nem volt veszélytelen feljutni, de megcsináltuk, állítólag a legnehezebb útvonalat választottuk. A társaság egy része visszaindult Tapolcára 5-en pedig még átmentünk a Szigligeti strandra.
Utolsó nap fájó szívvel elbúcsúztunk Tapolcától, már nem volt kedvünk a melegben sétálgatni, ezért inkább a többség hazaindult, páran még leszálltunk Badacsonynál a vonatról, egy kicsit meghosszabbítva így az itt tartózkodásunkat.
Remélem mindenki jól érezte magát, köszönöm a részvételt!