Reggel korán. Amikor elindultunk a Stadionoktól, bizony esett kicsit az eső és Kisnánára érve is hűvös, szeles idő várt ránk. A végig jól jelzett sárga sávon kaptattunk fel a Mátrába. Utunk lassan emelkedett, mert szinte végig patakvölgyben vagy a-mellett haladtunk, először az Első Tarnóca majd a Sánc völgyben. Ismét láttunk őzeket, mégpedig közelről, a patak felől szaladtak át előttünk. Ezután áttértünk a Csurgó kút kék kőr jelzésére, mely megkerüli a Jóidő hegyet, de már akkor jó idő is lett, igyekeztünk az árnyékba húzódni. Felmentünk a Csurgó kútig, ahol pihenőhelyet találtunk és meg is pihentünk. Visszafelé a sárga kereszt gerincútján jöttünk, ez a sárga sávba torkollik, mely visszavezet  Kisnánára. Itt a faluban aztán jól eltévedtünk, szerencsére  már találkoztunk emberekkel, akiktől leginkább a kocsma felől érdeklődtünk. Végül minden a helyén volt, kocsma is, buszmegálló is. A budapesti "közvetlen" buszról csak rosszat mondhatok. Kirándulásunk ennek ellenére jól sikerült, kellemes, jó tempóban tettünk meg 10 km-t. Mindenkinek köszönöm a megjelenést, Takáts Ila.