2022. március 13-án, vasárnap a Pilis-hegységben túráztunk. Pilisvörösvár, Kopár Csárdától indultunk a P jelzésen. Szerpentinezve haladt az út a Vörös-hegyre, néhol szép kilátással a fák között Pilisvörösvárra. A Sas-sziklához jelzetlen út vezetett. Körbe jártuk a Sas-sziklát, nem volt egyszerű. Elkészültek a fotók, és egy másik jelzetlen úton visszacsatlakoztunk a P jelzésre. Utunk során Pazar kilátásokban lehetett részünk. Az Iluska-forrásnál megpihentünk. Egy völgyben mentünk tovább és eljutottunk a Klotild-barlanghoz. Néhányan megpróbáltak felkapaszkodni a barlang bejáratához, de csak Évának fiatal, vendég túratársunknak sikerült. Szerencsére minden próbálkozó épségben leért. Következő megállónknál az elhagyott mészégető boksáknál Misi elmesélte a mészégetés menetét. Hamarosan beértünk Pilisszántóra a buszmegállóhoz.
Gyönyörű napsütésben, igazi kiránduló időben gyalogolhattunk és
élvezhettük körben a Pilis vonulatait.

11 km-t és +200 m szintet teljesítettünk 17 fővel.
Köszönöm a résztvevő túratársaknak a bizalmat és hogy jókedvükkel,
kitartásukkal, hozzájárultak a sikeres túrához.