2021.11.14. vasárnap a Gödöllői-dombságba kirándultunk. Szilásliget Hév megállótól indultunk a S hsz jelzésen, ködös időben. A jelzés egy szakaszon az áthatolhatatlan bokrok között vezetett. Nagy nehezen átverekedtük magunkat az akadályon, azután már erdei úton, sárga levélszőnyegen vitt az út a Szár-hegyre. A Bozótmíves tanösvényt végigjárva a Z+ jelzéshez jutottunk. Dombra fel-le haladtunk, míg a S jelzést el nem értük. Gödöllőn, az Erzsébet parkhoz közeledve, bekerített hatalmas területen szarvasokat láttunk, mindegyik fejét gyönyörű agancs díszítette. Pazar látványt nyújtottak. Az Erzsébet parkba érve a sziklánál elkészítettük az utolsó csoport képet és kisétáltunk a Hév megállóba. A túrát nemcsak a meredeken fel és meredeken le nehezítette, hanem át kellett mászni az országút korlátján is, ami nem volt egyszerű feladat csapatunknak, de leleményes túratársaink megoldották, volt, aki átmászta, volt ki alatta bújt át, és volt, aki hosszabb kitérővel megkerülte. Megtettünk 13 km-t és +200 m szintet.