Nagymaros-Visegrád vasútállomásról indultunk a kék kereszt jelzésen, meg-megállva a meredek utcácskán haladva felfelé. A települést elhagyva rögtön egy teraszos pihenőhelynél csodaszép kilátás nyílt a Dunára, a Visegrádi várra. Kicsit kifújtuk magunkat és indultunk tovább Köves mezőre. Köves-mezőnél szintén pihenő és rálátás a Dunára, várra, várt bennünket. Innen az országos kék jelzésen (amit már néhányan lejártunk 2014-ben) haladtunk tovább, kellemes őszi időben, a lehullott avarban gázolva. Jó tempóban gyalogolva, becsatlakozott a piros sáv jelzés után, hamarosan Törökmezőre érkeztünk. Itt megnéztük a mini állatkertben a kengurut, a papagájokat, a szurikáta családot, az ormányos medvét. A turistaházban megpihentünk, pótoltuk az utunk során elvesztett „folyadékot” is. A Malom patak völgyében a sárga sáv jelzésen, szép erdei ösvényen vezetett az utunk, megnehezítve háromszori - híd nélküli – patakátkeléssel. Zebegénybe értünk, mintegy tizennégy kilométer megtétele után. Innen vonattal utaztunk Budapestre.

Köszönöm, hogy velem tartottatok.