Korán reggel, igen szép számban, szálltunk fel a vonatra Bicske felé, hogy meghódítsuk a  Lófingató hegy  304 m magas "szirtjeit".  Gondolom a szép idő és az ismeretlen, tréfás nevű hely vonzotta túratársaimat. Bicske vasútállomásról autóbusszal mentünk Óbarok fordulóig, ahonnan akár jobbra, akár balra indulva megközelíthető a hegy, mert a piros sáv + a Mária út jelzései kőrt alkotnak. Mi balra indultunk Nagyegyháza felé, nagyon szép őszi erdőben, még szállt fel a reggeli pára. Rövidesen felfelé kanyarodott az út, meredek kapaszkodó után  gyönyörű kilátás tárult elénk. Tovább haladva láttuk a szovjet hadsereg légi bázisának elhagyott bunkereit. Egy rádió toronyhoz érve, valahol elvesztettük a  Mária utat, így egy jelzetlen úton mentünk tovább. Egy elhagyott bánya mellett elhaladva megtaláltuk a piros jelzést,  és mivel még korán volt és kevés km a lábunkban, elhatároztuk átmegyünk Csabdi községbe. Szép erdei út vezetett át Csabdiba, de ide is korán érkeztünk, az  autóbusz indulásáig sok időnk volt. Csabdiról (mely egy igen szép, rendezett kis település)  röviden annyit, hogy itt találtunk egy végtelenül modortalan vendéglőst és egy rendkívül rokonszenves, barátságos  polgármestert. Ezután busszal, vonattal hazautaztunk.

Mindenkinek köszönöm a megjelenést!