Idén második BTSSZ meghirdetett túrára kellett ráhangolódnom, hogy minden jól sikerüljön.
A Stadionok autóbusz pályaudvarról indultunk el, Hollókő volt a cél. Leszállás után meg kellett számolnom hányan is vagyunk, mert igen sok túrázó szállt le a buszról.
Térysek 13-an, összesen azonban 33 fővel indultam el, majd később csatlakoztak még hárman. Ilyen nagy létszámú társaságot elég nehéz egyben tartani, de megpróbáltam.
Hollókő Magyarország egyetlen olyan faluja, amely szerepel az UNESCO világörökség listáján, és így világszerte ismert.
Az Ófaluból felmentünk a várhoz, de most nem volt idő ide bemenni. Végig az OKT kék jelzésen haladtunk.
Első állomásunk a Felsőtold közelében található Kéz kilátó (Isten tenyere kilátó) volt, itt pihentünk, fényképezkedtünk egy kicsit, de tovább kellett mennünk, hogy a 16.20-kor induló buszt elérjük.
Itt mindenki megkapta a négy évszak füzetébe a pecséteket is.
A kéz egy tisztáson kapott helyet a domboldalon. Kilátás tárult elénk a Farkaskútvölgyi lovardára, valamint a Cserhát szemet gyönyörködtető vidékére.
Alsótoldon keresztül végül is eljutottunk a várva várt Bableves Csárdához, ahol is finom ételek és italok közül választhattunk.

Köszönöm a részvételt, és a sok érdeklődést!